tag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post905536026469515484..comments2023-10-01T12:59:15.008+02:00Comments on Edpnet issues - Belgium: 16 October 2013edpnethttp://www.blogger.com/profile/15773359098224481081noreply@blogger.comBlogger97125tag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-77645395528843595902014-11-25T11:48:03.507+01:002014-11-25T11:48:03.507+01:00Denken Sie zurück an das erste Mal, wenn Sie schon...Denken Sie zurück an das erste Mal, wenn Sie schon einmal von <a href="http://techphone.be/" rel="nofollow">GsmHerstellingenAntwerpen</a> gehört. Ich wirklich, wirklich gerne GsmHerstellingenAntwerpen . Es wurde zwar anerkannt, dass es eine wichtige Rolle in der Entwicklung des Menschen spielen , krampfhaft es wieder in eine neue Leidenschaft bei denen, die ihre Geschichte studieren erstellen. Crossing viele kulturelle Barrieren immer noch zieht Bemerkungen wie : "Ich würde es nicht berühren mit der Kneifzange " und " ich würde eher essen Wespen von der leicht dazu führen , offensichtlich. In Anbetracht dessen werde ich die Fragen , um jeden von ihnen der Gedanke, dass sie voll und ganz verdienen geben brechenAddison pfhttps://www.blogger.com/profile/15253273961173354344noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-35504577042749175432013-10-17T12:35:17.388+02:002013-10-17T12:35:17.388+02:00Betje last van het Stockholm sydroom?Betje last van het Stockholm sydroom?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-81435126368400170662013-10-17T11:07:02.933+02:002013-10-17T11:07:02.933+02:00Het is goed dat u de outages even oplijst. Dat zi...Het is goed dat u de outages even oplijst. Dat zijn we nu ook aan het doen om even duidelijk te maken wat er toen allemaal aan de hand was. Idd, we hebben al veel sorry moeten zeggen, maar zoals in eerdere comments gezegd, opleveren van een backup fiber kost ons al 2 jaar wachttijd. En die had er al in juni moeten zijn, maar er komt veel bij kijken (vergunningen, uitstel van graafwerken, enz). En wij zijn bij alle outages altijd eerlijk geweest over wie schuld trof (nooit hebben we onze 'kop' in het zand gestoken). Fabricom hebben we niet aangehaald als één van de schuldigen, die waren gisteren wel bezig met uitmeten van de nieuwe fiber (daarom dat we eerst dachten dat het daaraan lag, ergens iets geraakt of kabels uit). Van de 6 outages specifiek voor regio Gent sinds juni 2012, zijn er 3 fiber cuts waarbij je telkens ongeveer eenzelfde tijdspanne ziet terugkomen van begin outage tot oplossing). De andere outages waren defecte hardware bij edpnet en twee van onze vaste leveranciers (waarvan 19 september een Belgacom interconnect probleem). Dus het zijn niet altijd de wegenwerken die de fibers doorhalen. Maar zoals u zelf zegt, na 6 outages en opleveren van de backup die langer duurt dan verwacht, lijkt het voor jullie klanten idd niet meer zo geloofwaardig. Wat de helpdeskmensen betreft, kunnen we zeggen dat er hier toch heel wat helpdeskmedewerkers zijn die hier al heel wat dienstjaren hebben opzitten. En klagende klanten moet je begrijpen dat die boos zijn en wat een klant ook zegt, het is de kunst dit niet persoonlijk te nemen. En we begrijpen het ten zeerste in uw geval dat u niet meer kan/wil wachten. Als klant bent u vrij om te kiezen wie uw provider wordt.edpnethttps://www.blogger.com/profile/15773359098224481081noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-68316154832690075972013-10-16T22:43:24.494+02:002013-10-16T22:43:24.494+02:00Wat een werkdag voor jullie! Respect dat jullie to...Wat een werkdag voor jullie! Respect dat jullie toch altijd met een positieve ingesteldheid zijn blijven antwoorden in deze omstandigheden.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-41165204541856357692013-10-16T22:09:19.133+02:002013-10-16T22:09:19.133+02:00bye bye en happy uptime in de toekomst :O)bye bye en happy uptime in de toekomst :O)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-44370380750258974142013-10-16T20:44:03.793+02:002013-10-16T20:44:03.793+02:00VPN Gotheborg - De Panne Online!VPN Gotheborg - De Panne Online!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-56569678152584459422013-10-16T20:43:14.802+02:002013-10-16T20:43:14.802+02:00terechte opmerkingen, opmerkingen door mensen die ...terechte opmerkingen, opmerkingen door mensen die er niet veel van afkennen (internet via satelliet eens kijken! LOL http://www.overwinteren.com/Infopaginas/DePraktijk/Contact_%20Satelliet%20internet.html)<br /><br />http://www.skydsl.eu/fr-BE/Internet-par-satellite/tariff/skydsl2p/sky2pt8<br /><br />soit....voor sommigen die een kort geheugen hebben en edpnet (underdog) blijven steunen zoals ik ook altijd deed:<br />outages 2012:<br />28/2, 23/3, 22/6, 27/6, 4/11, 23/11 (GANSE DAG!)<br />2013:<br />20/2, 29/4, 19/6, 8/9, 19/9, 16/10,....,.....,....<br /><br />En voor degenen die zeggen dat dit normaal is!? soit...dan hebben jullie andere verwachtingen dan mezelf. Je hebt mensen die tevreden zijn met een Dacia, en anderen hebben liever een Opel/Audi,...<br />mijn voip (telefoonnummer) hangt er wel aan vast, gelukkig niet meer van edpnet, want dat was ook een ramp....(en ze hebben da nooit willen toegeven....nu al 2 jaar bij weepee/OVH en dat werkt perfect en vééééél goedkoper en betrouwbaarder!)<br /><br />Als mijn vrouw mij telkens zou bedriegen....en ze komt telkens met 1000X sorry af (zoals edpnet doet) en 't is die ander die mij altijd uitlokt (edpnet: " 't is FABRICOM" die 't gedaan heeft), en 'ik zal het nooit meer doen' edpnet: Als de link A'pen-BXL-Gent klaar is, zal het niet meer voorvallen....bla bla bla. Kunnen jullie na al die miserie dan geen garantie geven: na nog 1 outage van 7 u. klant 1 maand gratis internet als compensatie...jullie zijn toch zo zeker....<br />,....tja, hoe geloofwaardig kom je dan nog over als partner/ISP, met 1000 X sorry.<br /><br />Voor mij hebben ze het nu echt verkorven. Geen verwijt aan helpdeskmedewerkers, hebben dit zeer goed opgevangen, chapeau, maar die mensen zijn ook maar mensen,...en hoelang kan je die shit van klagende klanten blijven opvangen?! Trouwens, helpdeskmedewerkers houden het meestal max. 1 jaar uit..(misschien uitzonderingen)<br /><br />Spijtig dat http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/internet-bellen/vdsl.aspx#details nog niet actief is.....en hopelijk werken ze niet samen met EDPNET....anders ben ik terug in het zelfd bedje ziek....<br />ben ik pak goedkoper af, en qua redundancy kan ik niet veel slechter af zijn als bij edpnet :-o<br /><br />Bye Bye Edpnet, misschien zie ik jullie later ooit terug...<br /><br />en voor de resterende tijd....fingers crossed dat we deze maand weer geen outage hebben (of morgenochtend) :-oAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-89171912469557849122013-10-16T20:24:07.390+02:002013-10-16T20:24:07.390+02:00Kuurne ook terug online.
Bedankt voor de duidelijk...Kuurne ook terug online.<br />Bedankt voor de duidelijke updates. Kunnen andere providers wat van leren. <br />Zo'n dingen gebeuren bij hen ook hoor. Vaker dan je denkt. Nu was wel paar keer kort op elkaar. Maar moet zeggen, voor de jaren dat ik al klant ben, had ik bij edp meer uptime dan de concurentie. <br />Ik blijf trouw bij jullie. Hier wordt je tenminste nog gehoord en geholpen.... en op de hoogte gehouden. Liever dit dan telkens zelfde te horen te krijgen bij de anderen: 'heb je je modem al eens gereset?' <br /><br />Good job, ... en smakelijk!<br /><br />Olivier<br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/10092150811404737128noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-47301712424335836322013-10-16T20:10:50.374+02:002013-10-16T20:10:50.374+02:00Bedankt, we zaten net te wachten op jullie goedkeu...Bedankt, we zaten net te wachten op jullie goedkeuring:D<br /><br />Trouwens bedankt voor jullie geduld en begrip, binnenkort is de definitieve oplossing geïmplementeerd.edpnethttps://www.blogger.com/profile/15773359098224481081noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-49148044948812820802013-10-16T19:56:28.705+02:002013-10-16T19:56:28.705+02:00Hamme, terug online !!!
Hop jullie kunnen nu naar ...Hamme, terug online !!!<br />Hop jullie kunnen nu naar huis.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-38187877705412934052013-10-16T19:49:10.494+02:002013-10-16T19:49:10.494+02:00terug online in Aalst...eindelijkterug online in Aalst...eindelijkAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-61671114763919930872013-10-16T19:48:42.606+02:002013-10-16T19:48:42.606+02:00Terug online - zone 09Terug online - zone 09Starsforsakenhttps://www.blogger.com/profile/15397781161470561325noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-2558050633784863372013-10-16T19:39:32.785+02:002013-10-16T19:39:32.785+02:00Stuur anders even naar onze marketing een mailtje ...Stuur anders even naar onze marketing een mailtje (marketing@edpnet.net) en dan zullen daar wel werk van maken om via technische collega u een mooi verhaaltje te sturen, en wat die lassers daar allemaal aan het doen zijn. Maar misschien dat je daar ook gewoon met een simpele zoekopdracht op Google ook al ver komt.edpnethttps://www.blogger.com/profile/15773359098224481081noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-73702550130331968882013-10-16T19:33:06.605+02:002013-10-16T19:33:06.605+02:00Hier ook met het verschil dat ik er mort voir beta...Hier ook met het verschil dat ik er mort voir betalen!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-63144324804065716902013-10-16T19:28:10.008+02:002013-10-16T19:28:10.008+02:00Jammer van de outage, maar goede updates hier. Mis...Jammer van de outage, maar goede updates hier. Misschien niet geheel ter zake, maar uit curiositeit: hoe gaan dit soort herstellingen in zijn werk?Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/09822095458567423231noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-12827073289652321842013-10-16T19:23:46.246+02:002013-10-16T19:23:46.246+02:00Merci! Zo'n posts lezen doet ons ook al eens ...Merci! Zo'n posts lezen doet ons ook al eens deugd (n_n)edpnethttps://www.blogger.com/profile/15773359098224481081noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-27795861820750409622013-10-16T19:22:47.987+02:002013-10-16T19:22:47.987+02:00Goede communicatie is het begin van alles. Maar w...Goede communicatie is het begin van alles. Maar we hebben liever dat je ons wat minder hoort = geen problemen (n_n)edpnethttps://www.blogger.com/profile/15773359098224481081noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-6546935269803900242013-10-16T19:19:46.992+02:002013-10-16T19:19:46.992+02:00Er wordt hier op post gebleven tot iedereen terug ...Er wordt hier op post gebleven tot iedereen terug online is. (n_n) Late supper for us ...edpnethttps://www.blogger.com/profile/15773359098224481081noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-5571809407952480782013-10-16T19:18:28.088+02:002013-10-16T19:18:28.088+02:00De fibers komen één voor één up, tot onze aan de b...De fibers komen één voor één up, tot onze aan de beurt is, er zijn er 96 te doen... We volgen het nog steeds op.edpnethttps://www.blogger.com/profile/15773359098224481081noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-28957128443431797192013-10-16T19:18:09.340+02:002013-10-16T19:18:09.340+02:00@Tom Knockaert: perhaps the helpdesk closes and go...@Tom Knockaert: perhaps the helpdesk closes and goes home at 7PM :-Ddcallebautnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-17625175535847457502013-10-16T19:04:05.493+02:002013-10-16T19:04:05.493+02:00Hallo heren,
hoe zit het met de laswerken ondertu...Hallo heren,<br /><br />hoe zit het met de laswerken ondertussen een uur later dan eerste ETR. Graag nog een update.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/10100545243114507084noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-5058119809345798382013-10-16T19:00:19.953+02:002013-10-16T19:00:19.953+02:00De (al te frequente) problemen in O- en W-Vlaander...De (al te frequente) problemen in O- en W-Vlaanderen zijn inderdaad enorm frustrerend.<br />HOWEVER.. edpnet communiceert tenminste correct naar zijn klanten EN over de oplossing die aan het realiseren zijn.<br />Ondanks de hinder blijf ik dus, aan jullie updates heb ik tenminste iets, itt de plattitudes die je bij de meeste isp's krijgt.<br /><br />Ik zou zeggen: keep it up, blijf zo met jullie klanten communiceren en verder hameren aan de definitieve oplossing. De klagers zouden bij de concurrentie op veel minder begrip mogen rekenen.<br /><br />GreetZ s.t.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-24105800393657079742013-10-16T18:55:52.693+02:002013-10-16T18:55:52.693+02:00Prachtig. Super dat edpnet zo veel communiceert. ...Prachtig. Super dat edpnet zo veel communiceert. Ook al ligt het uit en klaagt iedereen ben ik blij dat ik bij edpnet zit. GOED WERK EDPNET . Dat mag ook eens gezegd worden :)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-5369437265195363432013-10-16T18:42:41.048+02:002013-10-16T18:42:41.048+02:00Het probleem is momenteel inderdaad groter dan ini...Het probleem is momenteel inderdaad groter dan initieel voorzien. De oplossing waarvoor we gekozen hebben is drastischer, maar trager. De link antwerpen - gent - brussel is nu in de maak, dit geeft volledige redundantie op fiber niveau.edpnethttps://www.blogger.com/profile/15773359098224481081noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7801536740457936565.post-68404935376708690242013-10-16T18:30:09.280+02:002013-10-16T18:30:09.280+02:00De vorige fibercuts waren in Gent - waarvoor nu re...De vorige fibercuts waren in Gent - waarvoor nu redundantie voorzien wordt. Nu vraag ik me af: aangezien de fibercut van nu zich ergens tussen Gent en Brussel bevindt, is daar dan ook nog geen redundantie? Dan is er toch een groter probleem dan die paar km in het Gentse? Graag wat verduidelijking aub.<br /><br />- BjornAnonymousnoreply@blogger.com