13 November - Speed issues in Antwerp, Limburg and Flemish Brabant

Update: Services are restored, there was a cabling issue in the collocation center.

Dear customers,

One of the access lines between the Proximus network and our network is currently down. As a result of this outage, all traffic is automatically rerouted.
Customers in the regions Antwerp, Limburg, and parts of Flemish Brabant may encounter slower internet speeds (packet loss and a higher latency) during this rerouting.

A Proximus technician will go onsite to resolve the issue.

Description: 
Start: 2014-11-13 09:04 AM*
End: 2014-11-13 11:19 AM*
Impacted services: Internet services in the above mentioned regions.

We apologize for the inconvenience

The edpnet team

*All times are listed in CET, Central European Time

6 comments:

  1. wel vaak issues de laatste tijd

    ReplyDelete
    Replies
    1. We hebben in oktober wel wat pech gehad, idd uw opmerking is terecht.

      Delete
  2. Ik geraak zelfs niet meer op internet: VDSL geraakt connected ("showtime"), maar krijgt geen public IP...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Als je niet online kan, gelieve dan even contact te nemen met onze helpdesk.

      Delete
  3. Uit respect voor de klanten mag de tekst wel eens deftig naar het Nederlands vertaald worden. Google translate gebruiken is wel echt goedkoop en lijkt nergens op.
    Niet iedereen kent Engels: dit is trouwens geen officiƫle landstaal in Belgiƫ!

    ReplyDelete
  4. Beste Johan, de reden waarom dit in het Engels gepost wordt, is omdat we zowel NL-talige als FR-talige klanten hebben, en we zo snel als mogelijk naar de klanten toe iets willen communiceren.

    ReplyDelete